14. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ EMAIL ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Το αποδεικτικό παραγγελίας είναι το email που λαμβάνουν οι πελάτες μόλις ολοκληρώσουν την παραγγελία τους. Μπορείτε να διαχειριστείτε το κείμενο στο επάνω και το κάτω μέρος του αποδεικτικού.
Για να επεξεργαστείτε τα κείμενα κάνετε τα εξής βήματα:
Βήμα 1
Από το μενού ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ κάνετε κλικ στο Ορισμός Κειμένων Παραγγελιών.
Βήμα 2
Στη σελίδα που εμφανίζεται μπορείτε να επεξεργαστείτε το κείμενο που θα εμφανίζεται στις διάφορες καταστάσεις της παραγγελίας (π.χ. Καταχωρημένη, Ολοκληρωμένη, Επεξεργασία, κ.α.).
Σημείωση: Στις καταστάσεις Καταχωρημένη και Πληρωμένη έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε το κείμενο ξεχωριστά για το επάνω μέρος και το κάτω μέρος του αποδεικτικού.
Βήμα 3
Από το μενού ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ κάνετε κλικ στο Προβολή παραγγελιών και κάνετε επεξεργασία την παραγγελία που σας ενδιαφέρει.
Βήμα 4
Αλλάζοντας την κατάσταση της παραγγελίας, για παράδειγμα σε ολοκληρωμένη, θα εμφανιστεί το αντίστοιχο κείμενο στο πλαίσιο Email προς τον πελάτη.
Για την αποστολή email κάνετε κλικ στο ΑΠΟΣΤΟΛΗ EMAIL
ΕΜΦΑΝΙΣΗ EMAIL
ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΗ EMAIL
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ